2013. január 3., csütörtök

wedding dress

időről-időre, általában pótcselekvésként, előveszem az esküvő témát, mert a rengeteg ezzel kapcsolatos tennivaló hosszú időre leköt, de olyan szinten, hogy még a lelkiismeretem is elfelejt furdalni. apró, pici lépésekkel haladok a teljesség felé, tulajdonképpen a következő 1-2 évre még nincsenek ilyen terveim (a dédimamám nagy bánatára, aki kényszerű vadházasságomért az egyetemet okolja és szerintem hamarosan tettlegességig fajul a dolog, szóval vigyázz BTK! jön a dédim...).

az újabb tisztázott kérdés az esküvői ruhám szabását érinti: A-vonalú vagy görög fazonú ruhám lesz, semmi mély dekoltázs és a pánt nélküli felsőrészekkel is fenntartásaim vannak. szívesebben viselnék valami olyasmit, ahol könnyű csipkével fedi a vállaim, de a csipke nekem egyébként is nagyon tetszik - persze mértékkel. most lusta vagyok képeket is keresni illusztrációként, de amint sikerül előrelépnem az egyéb teendőimmel erre is szakítok időt. :)

2 megjegyzés:

  1. Tévedsz. Csipkés az én menyasszonyi ruhám lesz. Pont olyan, mint Kate Middletoné volt. Úgyhogy hacsak nem házasodsz meg előbb, mint én (amire most minden esély megvan) akkor erről lecsúsztál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jó, a Katalin ruhája nem annyira az, mint amit én szeretnék, úgyhogy ha a tied úgy lesz csipkés, mint az, akkor az én csipkéimmel semmi bajod nem lehet majd. :D

      Törlés