2013. augusztus 20., kedd

a sportoló sportló



vasárnap megtörtént. elérkezett a nap, amikor Szájhős elindult élete első teljesen hivatalos versenyén. mivel nekem nincs még rajtengedélyem és startszámom (és beszari is vagyok, de erről majd később), ezért Cinti lovagolta versenyzőként. különösebb erőfeszítés nélkül megfutották a 4. legjobb időt és összesen egy verőhibájuk volt, ami egy éppen debütáló lótól csodás eredmény. összesítésben a 15. helyen végeztek, de ez közel sem tükrözi a valódi súlyát és jelentőségét: Szájhős a roppant stresszes szituációt hihetetlen nyugalommal kezelte, a verseny alatt végig példásan viselkedett és nagyon szépen segített a pályán. elmondhatatlanul büszke vagyok rá. :)

jaigen, egyébként versenyen kívüli, teljesen illegális versenyzőként azért én is végigmentem vele a pályán és a kezdeti balfaszkodások ellenére mi is ügyesen voltunk. kicsit lassabban, egy fával többet ütve, de alapvetően különösebb nehézség nélkül sikerült pályatévesztés, pánik és egyéb problémák nélkül teljesíteni a pályát.

ami meg a beszariságomat illeti: az utolsó pillanatig nem voltam teljesen biztos benne, hogy meg fogom tudni csinálni, reggel még a loviba is úgy mentem ki, hogy minden cuccomat itthon hagytam, nehogy véletlenül lóra kelljen ülnöm. aztán mégis... hála Cintike határozott és erélyes fellépésének. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése