2012. május 20., vasárnap

így hangzik a magány

amikor csak azért vásárolok a bankkártyámmal, hogy legalább a CIB küldjön nekem sms-t.

vannak a magánynak hangjai. kattintás az oldalfrissítésre, hátha befutott egy e-mail. feloldani és lezárni a telefon billentyűzetét, mert biztosan átsiklottam egy olvasatlan üzenet fölött. kinyitni és becsukni a laptop-ot, hátha van új cikk az indexen. blogot gépelni és azt képzelni, valaki majd biztosan elolvassa.

bár lenne valami,
amit csak tőlem és általam
tudhat a világ.
amit senki más nem tudna elmondani.
hátha akkor kellenék, valaki jönne és nem csak én
mennék, valaki mindent megtenne biztosan,
hogy számítson nekem. mert ő is ennyire
pokolian
egyedül érezné magát.
talán.

egyszer végre nem visszhang kéne. nem csak reakció.

5 megjegyzés:

  1. " ... blogot gépelni és azt képzelni, valaki majd biztosan elolvassa." Nos, valaki biztosan olvasta, és ezzel máris gondolt rád, vagy eszébe jutottál. Túl nagy a világ és túl sok benne az ember, ahhoz, hogy senkinek ne juss eszébe ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt mondod, érdemes bíznom a többi 6-7 milliárdban? háát... még megfontolom, de köszönöm a tippet. ;)

      Törlés
  2. én is rendszeresen olvaslak, bár tudom, hogy ez alapvetően semmit nem old meg.

    VálaszTörlés
  3. ma én a skype tárcsahangjával beszélgettem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem azóta azért sikerült kapcsolatot teremteni mással is, nem csak a tárcsahanggal. :)

      Törlés