2012. május 19., szombat

vizsgaidőszak előtt

lehet-e versenyeztetni a fáradtságokat?

én kettővel fáradtabb vagyok, mert a héten minden egyes nap csak 5 órát aludtam, szemben a te átlag 9 óráiddal. Ja, hogy utolsó este semmit? ugyan már, az csak pillanatnyi kimerültség. te komolyan azt hitted, hogy itt majd labdába rúghat a kialvatlanságod? aranyapám, amiről én beszélek, az a nagybetűs FÁRADTSÁG, ami nem egyszerű hangulat. lélekállapot. sőt! életstílus.

de persze, kedvesem, már ellenkezni sincs erőm. persze, nagyon kimerült vagy, persze, alig aludtál, tudom. észben tartom. ha akarnám, sem engednéd, hogy elfelejtsem. új sztár született, az este díszvendége: egy darab közönséges európai hosszú éjszaka.

nem baj. amíg elmeséled mindenkinek, milyen hulla fáradt vagy, legalább tudok egy kicsit aludni. nyitott szemmel. az asztalnál ülve. mert én választottam ezt az életformát, látod, megint tökéletesen igazad van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése