2011. augusztus 21., vasárnap

idén nem SZINezem újra.

eldőlt, nem megyek a SZINre. ez egyrészt nagy szomorúsággal tölt el, mert nálam ha fesztivál, akkor irány szeged, de idén én már annyit sátoroztam, annyi pénzt ittam el, annyit buliztam, hogy vágynék valami igazán pihentetőre.

épp ezért jött kapóra, hogy a nagybátyámék a kistestvéremet és engem is elhívtak orfűre. vízpart, vidék, napsütés (akarom mondani: kánikula) és cicák. viszek egy-két jó könyvet, bikinit és netbook-ot, hogy azért dolgozni is tudjak a beadandómon, és felkészítem magam lelkileg a költözésre, a tanévkezdésre, a dolgozó lányok életére és mindarra, ami várhat rám. és természetesen feltöltöm a készleteket, hogy a váratlan helyzetekkel is könnyedén megbirkózhassak.

ez azzal is jár, hogy a hétvégéig elérhetetlen leszek: nem születnek új blogbejegyzések és legfeljebb telefonon lehet velem kommunikálni. de ha nem muszáj, akkor inkább ne. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése