2012. december 13., csütörtök

diótörő

még az ősszel tanúja voltam, amikor anya boldogan újságolta a kistestvéremnek, hogy "juj, Barnabás, tudod mit vettem neked? balettbérleteeeeet ... ugye milyen jó?" - a szerencsétlen, sarokba szorított gyerek sztoikus nyugalommal vette tudomásul, hogy ő bizony mostantól balettelőadásokra fog járni. én hasonló módon, rezzenéstelen arccal vettem tudomásul, hogy mostantól én is balettelőadásokra fogok járni.

az első alkalom most december elején volt. a vártnál nagyobb sikert aratott a balett a kistestvéremnél, úgyhogy nagyon izgatottak vagyunk, hogy a mostani diótörő után majd júliusban a hófehérke és a hét törpe is rabul tudja-e ejteni egy 9 éves fiú gyermek figyelmét. 








2 megjegyzés:

  1. Mióta vagy szemüveges anyám? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lassan egy éve van szemüvegem, de nem kell állandóan viselnem, hál' Istennek. :)

      Törlés