2011. szeptember 25., vasárnap

szeptember végén

ha az előző volt az utolsó nyári hétvége, ez pedig az első az őszből, akkor boldog vagyok.

anya osztályával szombaton kirándultunk. én "kísérő tanár" minőségben voltam jelen, ami -figyelembe véve, hogy 16 évesnél nem szoktak sokkal idősebbnek nézni- finoman szólva is komikusan hatott: egy 16 éves lány dirigál 20 gyereknek és a tanárnak; remekül szórakoztam. először a parlamentbe mentünk, ahonnan gyors idegenvezetés és némi őszinte csodálkozás után egy hátsó kijáraton angolosan távoztunk. a néprajzi múzeum személy szerint az egyik legcsodálatosabb dolog a világon, úgy kellett kirángatni az állandó kiállításról. a margit-szigeten régi álmom vált valóra: bringóhintót vezethettem! az utas anya volt... két őrült spiné hajtott át esküvőkön, kirándulókon és kolostorromokon, miközben hisztérikusan kiáltozott az egyik ("fék! fék! fék!" - anya), a másik pedig sátáni kacajjal rángatta a csengőt és tolt le az útról boldog-boldogtalant (én).  ettem vattacukrot és egy csomó édességet, mire hazafelé indultunk konkrétan túladagoltam magam.

a keletiben csatlakozott hozzánk S is, hogy aztán itthon ma naaagy családi ebédet tartsunk, majd egy könnyed sziesztát a kertben a hintaágyon. de a hétvége csúcsa, életem egének jelenleg legfényesebben ragyogó állócsillaga A Szekrény. egy hónap alatt sikerült felkönyörögnöm a lakásba, végre teljes mértékig belakhatjuk a mi kis szobánkat legkedvesebb szobatársammal.

szerelmem, a vénasszonyok nyara.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése