2011. november 3., csütörtök

gólyabál project1

megvan A Ruha. mert ha már S elhívott a gólyabálra, a minimum, hogy kicsípem magam - már amennyire időm és pénztárcám engedi.

első lépés a ruha beszerzése volt, amit igyekeztem a legköltséghatékonyabb módon megoldani (értsd: turkáló), és örömmel jelentem, hogy sikerült is. egy pesti turiban zsír új, hibátlan, pont-méret ruhát vásároltam potom áron (2700 forintért). piros, mélyen dekoltált, húzott aljú - olyan leszek benne, mint egy édes, lédús, zamatos, szexi szamóca.

egy hibája van: kicsit feszül. kicsit jobban feszül, mint szeretném. persze a zipzár felhúzása nem okoz problémát, meg összességében jól érzem magam benne, de nincs kétségem afelől, hogy néhány kilóval könnyebben még jobb lesz a közérzetem az új ruhámban. motivációs ruha, direkt jól is jön.

a hátulján apró átalakítást kell majd eszközölni, de ennyi bőven belefér még a költségvetésbe. szerencsés vadászat volt ez a tegnapi, és nem az utolsó pillanatban kellett ruha után kajtatnom, hanem magamhoz képest szokatlan mód előrelátó voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése