2011. november 29., kedd

tapasztalatok a bálából1

egy lány ruhatára a végtelenségig bővíthető, és ezt tessék szó szerint érteni. nincs lélektani határ, ami megakadályozhatná a női ruhadarabok, cipők, táskák és más kiegészítők burjánzását. tárolástechnikai és anyagi nehézségek ugyan mindig adódhatnak, de az elkeseredés okozta megtorpanás csak időszakos. mondhatni: pillanatnyi. aki igazán akarja, valamennyi problémát meg tudja oldani.

persze a gyarapodás mértéke, módja és minősége (inkább azt a szót használnám, h "milyensége") változó. van, aki hosszas spórolás után veszi meg a rég kinézett, márkás darabot. más pedig az unalmas keddi napot dobja fel egy turkáló-túrával és minimális anyagi ráfordítást eszközölve tesz szert 3 új szoknyára, 1 pár kesztyűre és 1 pólóra... igen, ez utóbbi vagyok én.

lassan minden "turiba" járó függő lesz. aki egyszer rákap az ízére, nagyon nehezen szabadul, hiszen a second hand azt ígéri, amire valahol mindenki vágyik: olcsón egyedit jó minőségben. és a felfedezés öröme! a megfelelő turkáló megtalálása, a keresgélés, próbálgatás és a végső győzelem, ami még mindig csak egy meleg ebéd árába kerül... vagy kettőébe. szélsőséges esetben az ember lánya 2 hétig eszi a vajas pirítóst, hogy a gazdasági mutatók ismét emelkedni kezdjenek. de megéri.

persze itt is könnyű rossz szériát kifogni. még a legdörzsöltebb vadászok is néha zsákmány nélkül térnek haza, lefelé görbülő szájjal és megtörten a fáradtságos, de hiábavaló munka után. de hát mit is mondanak folyton az idősebbek, amikor nem sikerül megoldani a másodfokú egyenletrendszert? ismételni, gyakorolni, megpróbálni újra - a turkálásnak is ez a kulcsa.

a mai egy sikeres nap volt, remek portyát zártam és még az ebédre is futotta. ezt pedig a munka legkellemesebb része követi: napokon keresztül tartó divatbemutató során ámulatba ejteni a közönséget (barátokat, családtagokat, ismerősöket és ismeretleneket), majd a lehető legnagyobb természetességgel fogadni az elismerést. mert jól esik, mint az arany ászok.

6 megjegyzés:

  1. melyik turiban vadásztad össze mindezt? a nagyvárad tériben jártál már? nekem az a kedvencem. ami meg a bosnyák téren van... na az mondjuk már bejárhatatlanul nagy :)

    VálaszTörlés
  2. Most aztán mélyen szégyellheted magad! Múlt héten bezzeg eszed ágában sem volt túrni - még villámtúrni sem- a szemüvegemet elhozni meg PLÁNE, magyarán felém se szagoltál, pedig MEGÍGÉRTED! Vérig vagyok sértve... és ezt értsd szó szerint!

    VálaszTörlés
  3. @lappangó démon: ezeket egy, a Blahához közel eső mérsékelten minőségi, de nagy készlettel rendelkező helyen szereztem. a nagyvárad tér és a bosnyák is eddig kimaradt, de így akkor megvannak a következő célpontok. :D az én személyes kedvenceim a vidéki turik, ahol igazán jó dolgokat foghat ki az ember, illetve a Háda a Sugárban - szigorúan délelőtt, hogy ne legyen tömeg. :)

    @Barbi: akartam, de sok minden összejött. sajnálom!!! most péntek? kész vagyok kiengesztelni valamivel, csak mondd meg, hogy tudnám elérni, h megbocsátsd a mulasztásom... hm???

    VálaszTörlés
  4. Képzeld ma végre sikerült túrnom!! - Sajnos egyedül, mert egész spontán volt a dolog - de amúgy sem lett volna jó a most hétvége, mert napközben Esztergomban vagyok. :(

    VálaszTörlés
  5. büszke vagyok rád! ma én egy mérsékelten sikeres akciót hajtottam végre, de 80.-ért semmit nem hagyunk ott "valamire csak jó lesz" alapon. :)

    pedig épp most írtam facebook-on, hogy mi lenne ha. kár kár kár. de! a bosnyák térrel kapcsolatban kaptam egy jó tippet, egyszer elugornék hozzád a jövő héten. természetesen szemüvegestől... mit szólsz? :)

    VálaszTörlés
  6. A bosnyák téri ötlet igen jónak tűnik! :) Gyere! Csak szólj hogy melyik nap és hánykor! :) Amúgy annyira hoztam a formám,mert még az olcsók között is sikerült a legdrágábbat kiválasztanom XD

    VálaszTörlés