2011. november 23., szerda

úgy szép az élet, ha zajlik

lassan-lassan felkerülnek a gólyabálon készült fotók az internetre, és hát na. abszolút megfelelnek az elvárásoknak: az eddig látottak egyikén sem nézek ki teljesen normálisnak. az egyetlen szerencsém, hogy S sem. ismét csak azt a sokat hangoztatott frázist tudom citálni, ami legjobban jellemzi a kapcsolatunkat: egyik hülye, másik még hülyébb. időnként szerepcserével.de legalább van nyoma, h én bizony ott voltam! :)

más: jövő szerdán randizom a néprajzi intézet igazgatójával és a folklór tanszék vezetőjével a tudományos diákkör kapcsán. össze kell szednem a gondolataim, felkészülni rendes kislány módjára, ugyanis nekem ott majd illene ismertetnem a tdk céljait. és az, hogy "lelraab önmegvalósítási project-je" azt hiszem nem lesz elég.

minden mást elmesélek később, most azt hiszem el fogok ájulni a fáradtságtól. pedig egyébként épp ma gondoltam rá, hogy tele vagyok energiával, buzog bennem a tettvágy és irtó produktív vagyok - azt hiszem ebben fáradtam el. végre nem csak vegetálok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése