2012. november 30., péntek

ha a nők bonyolultak, akkor minek nevezzük a férfiakat?

egyetlen dologról beszéltem a srácnak napok óta (jó, a lovon kívül). egyetlen dolog volt, amire már hónapok óta, állandó izgalommal készülök: a Hobbit premierje. fanatikusan rajongok Tolkien minden betűjéért, és most végre filmen láthatom az első könyvet, amit olvastam ebből a varázslatos mitológiából. és tényleg, semmit nem kértem, csak hogy vegyük meg minél hamarabb, minél együttebb a jegyeket.

de ő elfelejtette. és most én vagyok a szar, amiért időben ott voltam a megbeszélt helyen. mert hogy előfordul, hogy valaki elalszik. 

ha az első randin csinálta volna ezt, akkor biztos, hogy most nem tartanánk itt. másrészt az első randin tuti nem csinálta volna ezt. fene se tudja, azt hiszem tényleg változnak a dolgok.

2 megjegyzés:

  1. "ha az első randin csinálta volna ezt, akkor biztos, hogy most nem tartanánk itt."
    biztos ez? :)

    VálaszTörlés