2012. november 26., hétfő

örömmel jelentem

hogy hivatalosan is lótulajdonos lettem!!!

a már korábban linkelt, oly' nagyon vágyott gridán, Szájhős gondos gazdájaként be kell vallanom, a felhőtlen öröm helyett valami egészen mást éreztem az első euforikus pillanatok után. konkrétan azt, hogy rendesen be vagyok szarva ettől a következő 20-25 évtől.

amikor megjött, némi férfias izgalom és nekifeszülés mellett semmilyen vad szabadulási kísérlet nem volt, az új környezet és új lovak okozta stressz ellenére ma már gond nélkül lehetett vezetni a karámba (bár reggel "kicsit sietett" - de hogy ez mit jelent, azt ne kérdezzétek), este viszont már tényleg zökkenőmentes volt a boxba vezető út. a szomszédaival is jól kijön, még Dália, a szemtelen kis kanca sem tudta huzamosabb ideig magára vonni a figyelmét.

én tegnap egészen kora estig kinn voltam nála, és holnap nagyon fogok sietni haza, hogy mihamarabb újra kimehessek. holnap ugyanis már nyergelünk és futószárazunk, aztán ki tudja, ha jól viselkedik még föl is ülök majd rá.

őrült, de felelősségem teljes tudatában meghozott döntés volt, hogy őt választottam. nagyon várom a közös munkát, annak ellenére, hogy tudom, nem lesz könnyű - mégsincs bennem semmi kétség afelől, hogy baromi jó párost fogunk alkotni mi ketten. jaj, hát én igazán nem tehetek róla, hogy ez a türelmes, nagydarab, szőrös karakter a zsánerem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése