2012. augusztus 22., szerda

casting és költözés

jelentem, beköltöztem! az első éjszaka pont olyan volt, mint egy teljesen átlagos első éjszaka az új albérletben: helykeresés, kevés alvás.

lassan a casting is véget ér. be kell vallanom, nem vagyok jó ebben. mindenkit nagyon szeretnék megmenteni az utcára kerüléstől, kvártélyt és szerető közösséget adni neki, ahol kibontakozhat és megmutathatja, mennyire nagyszerű ember. a személyiségem egyik legtipikusabb, oroszlán jegyhez méltó, vonása: a nagylelkűség.

a szobatársam megtalálása viszonylag könnyen ment, meg is lepődtem rajta, mennyire egyértelmű volt a választás. mindig is tudtam, hogy az univerzum kiegyenlíti a számlát: egyszer büntet, másszor jutalmaz. azt hiszem, a fiú lakó kiválasztása problémásabb lesz... főleg úgy, hogy nem is velem kell kompatibilisnek lennie a kedves delikvensnek (bár az sem árt... ), hanem a már meglévő fiú lakóval (nevezzük Z-nek).

c'est la vie.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése