2012. augusztus 23., csütörtök

próbálkozunk, próbálkozunk - egyszer csak sikerül

ilyen és ehhez hasonló frappáns hozzászólásokkal próbáltak már felszedni, mondanom sem kell, hogy leggtöbbször teljesen sikertelenül:

1.: "szia, te vagy az a lány, tegnap este a Rocktogonból?" - nos, ezt a kérdést a 20 éves kispál koncertet megelőző sorban állásnál szegezte nekem egy srác (aki, mint tudjuk, összeszűrte a levet egy lánnyal előző este a rocktogonban), de csalódást kellett okoznom neki. nem én voltam az a lány.

2.: "sziasztok csajok, szegediek vagytok?" - a SZIN hivatalos (és minden bizonnyal kötelező) ismerkedő szövege. minden pasi így próbált beszélgetést kezdeményezni... inkább kevesebb, mint több sikerrel.

3.: "te is bringás vagy?" - ezt a kérdést akkor szegezték nekem, amikor a gólyatáborban egy kölcsönvett (einstandolt) biciklis sapkában partyztam 3 napon át. szóval nem én, csak a sapkám az.

4.: "de jó, te is szoktál mászni?" (he?) "tudod, sziklát..." - a filingrán alkatomra és a keskeny kis vállaimra utalva kérdezte ezt egy srác, szintén a gólyatáborban. nem lett a szívem csücske, maradjunk annyiban.

5.: "bocsi, általában nem szoktam idegeneknek ilyesmit mondani, de... lerajzolhatlak?" - hát. ezt inkább hagyjuk.



+1.: "szia cica, van gazdád?" -  ez több, mint egy éve volt, és én azóta is a kiscicája vagyok valakinek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése