2012. augusztus 16., csütörtök

lóra!

ezt nem fogjátok elhinni!
lovagolni járok. már egyszer voltam.

sosem gondoltam, hogy "öreg koromra" (22 év, khm) találok rá a lovaglásra. de a kisöcsém elkezdett járni, és egy hirtelen ötlettől vezérelve elmentem ma vele én is. két dolog durva ebben: anno 10 éve egy nyarat konkrétan végiglovagoltam, és állítólag nem is voltam olyan béna. a másik pedig az, hogy ez a mai napig látszik, valahol megmaradt az elsajátított mozgáskultúra és tényleg nem vagyok olyan béna. két-három hét múlva már mehetek terepen lovagolni a kis edzőmmel és ezzel egy gyerekkori vagy még régebbi álmom teljesülne.

csak hát úgy néz ki, 21-én költözöm Pestre, ami nem éppen kedvező körülmény. amit tenni tudok, hogy heti 2-3 délutánra hazajövök, na meg a hétvége. de hé, egyszer kell megvenni a bérletet, és annyit fuvaroztatom magam a mávval, amennyit csak akarom. és ebben az esetben igenis akarni fogom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése