2012. szeptember 10., hétfő

a pixeles ruha

egy hosszabb, Tamásiban eltöltött hétvége után kénytelen voltam tudomásul venni, hogy ma már nekem is elkezdődik az iskola. van bennem némi kellemes bizsergés, de már csak nyomokban érzem azt az izgatott várakozást, amit a korábbi szeptemberekben - ezért is gondoltam, ha lélekben nem is sikerül megélni úgy, ahogy eddig, legalább adjuk meg a módját! a szett egyes darabjai már ismerősek lehetnek: a cipő és a táska az eddigi egyik legjobb fogásom, amit valaha sikerült megcsípnem. a ruhát S nevezte el "pixeles"nek, és igazat adtam neki, kicsit tényleg olyan. természetesen ez is turkálóból van, és az apró részletek miatt tetszik, amiket talán a képek nem tudnak megmutatni: a rafinált nyakrész, a ráncok a szoknyarész alján és a visszafogott, egymással harmonizáló színek.




u.i.: remélem egyszer valaki értékelni fogja, hogy még az ebédszünetemet is a blog épülésének oltárán áldozom fel! ;)

4 megjegyzés:

  1. Az utolsó képed annyira vicces :) De jól áll a ruha ;)

    VálaszTörlés
  2. Barbi: mi vicces benne? :)

    Névtelen: amatőr hiba, nem is értem, hogy kerülhetett oda. javítom. :)

    VálaszTörlés
  3. Sic transit gloria mundi..

    VálaszTörlés