2012. szeptember 3., hétfő

terápiás turizás

mivel beteg vagyok (lásd az előző bejegyzést), a mai napomat a terápiás turkálás oltárán áldoztam fel, szinte már rituálisan. nyilván vettem kevésbé jó holmikat is, de szeretnék büszkén bemutatni két igazi gyöngyszemet, amiket hülye lettem volna a boltban hagyni.

minden kisdiáknak szüksége van egy iskolatáskára és egy jó cipőre, amiben átlépheti a tanterem küszöbét. nos, ezeket az elengedhetetlen felszereléseket sikerült jutányos áron beszereznem. gyakorlatilag a cipő talpa érintetlen - még látszik a leszedett matrica nyoma. a táska egyik patentja ugyan nem tökéletes, de pont az a méret és forma amire szükségem van, így megéri az a 200 forint, amibe a csere kerülni fog. a színbeli harmónia a kettő között már csak a hab a tortán.






és egy kis technikai infó: az oktogon és a nyugati között lévő maggie's-ben éppen mától kezdve lehet a teljesen friss árukészletből csemegézni. ezek is onnan vannak, és mivel nem volt nálam elég készpénz, a pénztáros lány rögtön felajánlotta, hogy félreteszi nekem a prédát - készségességéért és kedvességéért pacsi neki. 

úgy érzem, elkezdődött a vadász(turkász)idény... jöhetne már az az ösztöndíj, mert a helye már bőven megvan.

2 megjegyzés:

  1. lehet, hogy még én is visszatérek a tett színhelyére, láttam néhány igen szép cipellőt. :D

    VálaszTörlés