2012. szeptember 3., hétfő

egy csepp két csepp öt csepp meg tíz

van az, amikor egyszer csak minden előzmény nélkül betegszik meg az ember. semmi komoly, éppen csak az élhető élettől foszt meg a kór, tönkre teszi az utolsó szabad hetet és fokozza az iskolakezdés kapcsán érzett idegességet.

ez konkrétan az én esetemben azt jelenti, hogy valaki tegnap kora este megnyitotta a takonycsapot és baromira elfelejtette elzárni. érzem, hogy órák kérdése a szintlépés, amikor megjelenik kedves régi ismerősöm, a fájó torok, és csak reménykedni tudom, hogy ezzel véget is ér a tünetek jelentkezése.

ennyivel még valahogy elbírok, de azért basszameg.


u.i.: természetesen minden hatásos - vagy legalább annak vélt - gyógymódot osszatok meg velem, hátha sikerül enyhíteni szenvedéseimen. köszi.

2 megjegyzés:

  1. Múlthéten két napig én folyamatosan hánytam, ezért úgy gondoltam, hogy itt az idő az egész évre előre bebiztosítani az alvásadagomat: Szinte egész nap aludtam. Ez nagyon hatásos, csak ajánlani tudom! :)

    VálaszTörlés
  2. ú, az nem lehetett kellemes. ehhez képest ez a kis taknyosság semmi, be is fogom a számat. :D
    én inkább egész nap vásárolok, ez is tök hatásos, bár a stabil 10-12 órás alvások is biztos sokat segítenek. :)

    VálaszTörlés